آمادگی کامل برای تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری را داریم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 416
نویسنده : حامد عابدی

خبرگزاری ایمنا: استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان آمادگی کامل خود را برای تاسیس و راه اندازی هرچه سریع تر منطقه ویژه علم و فناوری با محوریت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری همه دستگاههای ذیربط اعلام می دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول زرگرپور صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بیان کرد: در جهان امروز برای رشد و توسعه اقتصادی و ارتقا سطح رفاه اجتماعی، توجه به نوآوری و فناوری به عنوان عناصر اصلی توسعه مبتنی بر دانایی، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه هم اکنون اقتصاد موفق صرفا بر مبنای تلاش بیشتر و فرصت شناسی نیست، افزود: برخورداری از دانش پیشرفته و توانایی تجاری سازی آن و بازاریابی موثر از الزامات اقتصاد روبه رشد به حساب می آید.
استاندار اصفهان ادامه داد: در سالهای اخیر توسعه مبتنی بر دانایی و تحکیم مبانی اقتصاد دانش بنیان بر اساس افزایش تولید محصولات دانش محور و هم چنین ایجاد زمینه های قانونی حمایت از شرکتهای دانش بنیان مورد تاکید است.
وی به چشم انداز تشکیل پنجاه هزار شرکت دانش بنیان تا سال ۱۴۰۴ در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت نهادهای متولی امر فناوری نظیر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و همه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری شاهد تحقق این مهم باشیم.
زرگرپور با بیان اینکه به دلیل توسعه نامتوازن، استان با مشکلات عدیده ای در بخش منابع آب و محیط زیست مواجه است، تصریح کرد: این مشکلات توسعه بخش های کشاورزی و صنعت استان را با محدودیتهای زیادی روبرو کرده است.
وی اضافه کرد: بنابراین توسعه فناوریهای جدید نظیر زیست فناوری، نانوفناوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر فناوری های نوظهور می تواند محور توسعه استان قرار گیرد.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیریت استان آمادگی کامل خود را برای تاسیس و راه اندازی هرچه سریع تر منطقه ویژه علم و فناوری با محوریت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری همه دستگاههای ذیربط اعلام می دارد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: